Kaplowa Chata

Przewodnik po świadczonych przez nas usługach.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi pobytu w naszej Villi.

Serdecznie witamy w Villi Kaplowa Chata & Spa. Dziękujemy za wybór naszej Villi jako miejsca Państwa pobytu i wypoczynku. Zapewniamy, iż z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby pobyt spełnił Państwa oczekiwania.

Do Państwa rąk oddajemy niniejszy, ogólny informator Villi, który ma pełnić rolę przewodnika po świadczonych przez nas usługach.

Szczegółowy regulamin naszego obiektu, korzystania z sali zabaw, strefy SPA, znajduje się przy recepcji, dostępny jest na portalach rezerwacyjnych, społecznościowych oraz na stronie www.kaplowachata.pl

W przypadku pytań lub wątpliwości, Pracownicy Villi Kaplowa Chata są do Państwa dyspozycji.

INFORMACJE OGÓLNE:

Dla Państwa bezpieczeństwa i wygody prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:

  • Villa świadczy usługi zgodnie ze swoim  standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.

  • W pokojach utrzymywana jest temperatura powietrza w zakresie 21-23 °C. W przypadku chęci zmiany temperatury, bardzo prosimy o kontakt z Recepcją.

RECEPCJA

Pracownicy Recepcji służą Państwu pomocą. Udzielą oni wszelkich informacji na temat obiektu, atrakcji turystycznych oraz wydarzeń kulturalnych i imprez.

DOBA HOTELOWA

Doba hotelowa rozpoczyna się pierwszego dnia pobytu o godzinie 15:00, kończy o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu. Obiekt może przedłużyć dobę w miarę dostępności pokoi za dodatkową opłatą (każda rozpoczęta godzina 20,00 zł). Chęć przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 20:00 dnia poprzedzającego termin najmu pokoju.

Rozliczenie usług hotelowych następuje w recepcji w godzinach 8.00 – 20.00.

CISZA NOCNA

Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godz. od 22:00 do 7:00.

PARKING

Znajdujący się na terenie obiektu parking samochodowy jest monitorowany, całodobowy, niestrzeżony – płatny (40 zł/doba). Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa obiektu.

DZIECI W HOTELU

Serdecznie witamy wszystkie dzieci w Villi Kaplowa Chata. Zapraszamy do spędzenia czasu w sali zabaw. Dostępność w godzinach 8.00-20.00.

Łóżeczka dla dzieci oraz inne akcesoria udostępniamy bezpłatnie do pokoju na Państwa życzenie.

USŁUGI

Śniadanie wydawane jest w godzinach 8:00-10:00 (godziny mogą ulec zmianie, o czym informuje Recepcja).

Istnieje możliwość przygotowania suchego prowiantu – na życzenie.

Strefa Spa – jacuzzi oraz sauna fińska, dostępne na wyłączność (1 godzina) po uprzedniej rezerwacji telefonicznej lub zgłoszeniu na recepcji – odpłatnie 160 zł/pobyt (max. 4 os.), dzieci do 10 r.ż. gratis. Dostępność w godzinach 9:00 – 19:00.

Narciarnia/pomieszczenie do przechowywania sprzętów sportowych, suszarka do obuwia. Prosimy o zgłaszanie chęci skorzystania na recepcji.

Przesyłanie faxów, kopiowanie, wysyłanie listów, zamówienia taksówki, specjalne życzenia – prosimy o kontakt z Recepcją.

Serwis sprzątający  na życzenie Gościa. Życzenie serwisu pokoju powinno być zgłoszone recepcji do godziny 11:00 danego dnia oraz poprzez wywieszenie zawieszki „proszę posprzątać pokój”.

PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE W HOTELU

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowuje pozostawione przedmioty przez okres 1 miesiąca.

BEZPIECZEŃSTWO

Obiekt Villa  Kaplowa Chata & Spa jest objęty monitoringiem. Strzeżony całodobowo przez firmę ZAKO -COP.

W obawie o bezpieczeństwo Gości oraz całego obiektu w pokojach oraz w pomieszczeniach wspólnych są zamontowane czujki przeciwpożarowe. W związku z tym uprzejmie przypominamy, iż w obiekcie jest całkowity zakaz palenia papierosów, e-papierosów, oraz używanie przedmiotów, które mogą powodować dymienie (np. świeczek). Niedostosowanie się do zasad grozi uruchomieniem systemu przeciwpożarowego połączone z centralą straży pożarnej.

PŁATNOŚĆ

Obiekt przyjmuje wpłaty gotówkowe w PLN, EURO oraz wpłaty kartą płatniczą lub kredytową.

POMOC MEDYCZNA

Prosimy o kontakt z recepcją.

INTERNET

Internet bezprzewodowy – WiFi dostępny jest nieodpłatnie na terenie całego obiektu.

Hasło: maba2017

TELEFONY KONTAKTOWE:

+48 18 478 13 11

+48 500 001 351

+48 509 673 012

TELEFONY ALARMOWE

STRAŻ POŻARNA 998

POGOTOWIE RATUNKOWE 999

POLICJA 997

POŁĄCZENIA ALARMOWE Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO 112

Aby stale podwyższać jakość usług naszego obiektu, zachęcamy do podzielenia się swoimi doświadczeniami z pobytu poprzez wypełnienie anonimowej ankiety, znajdującej się na pierwszym piętrze.

Życzymy udanego wypoczynku,
Personel Villi Kaplowa Chata & Spa

Przewodnik po świadczonych przez nas usługach.

Komfortowe pokoje

Wybierz pakiet dla siebie

Strzałka w lewo Strzałka w prawo

Pokój z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi

Ikona gościmax. 2 os.

Ikona gości12 m2

Zobacz szczegóły

Apartament rodzinny dwupoziomowy

Ikona gościmax. 6 os.

Ikona gości35 m2

Zobacz szczegóły

Apartament deluxe z tarasem

Ikona gościmax. 4 os.

Ikona gości32 m2

Zobacz szczegóły

Apartament deluxe z balkonem

Ikona gościmax. 4 os.

Ikona gości32 m2

Zobacz szczegóły

Apartament z widokiem na góry

Ikona gościmax. 3 os.

Ikona gości15 m2

Zobacz szczegóły

Pokój z łózkiem podwójnym

Ikona gościmax. 2 os.

Ikona gości12 m2

Zobacz szczegóły

Pokój jedno lub dwuosobowy ekonomiczny

Ikona gościmax. 2 os.

Ikona gości8 m2

Zobacz szczegóły

Apartament

Ikona gościmax. 4 os.

Ikona gości25 m2

Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie
Ikona zamknięcia